Wednesday 28 November 2012

biasalah anak beranak xD

assalam :)
LOL , dah baik ngan mak aku :D
haha . mak tngah cerita tyme so aku kecik2 -.-
pulak . haha .
mak kata aku dulu bangun2 je JELING mak aku .
ayah aku tak yah cakap ar ,
kalau tegur nnty aku jeling lagi tajam , HAHA .
bila dah bangun ,
mak je yang boleh datang dekat ngan aku :3
nnty mak tnya 
"nak makan ?" aku jeling , "nak minum ?" aku jeling .
pastuh aku bla amik buku ngan pensil conteng2 .
pastuh mak tanya lagi 
"nak mandi" aku angguk . aku tanyalah mak ,
hari2 macam tu ke ?
"a'ah , kadang2 kau ngamuk . tu mak bantai kau"
haha LOL .
so kiranya waktu aku kecik aku ni 
EMO GIRL 
haha :D
mak cakap jugak , aku waktu kecik suka pukul ayah :O
hah ? apakah , sedangkan
aku lagi rapat ngan ayah drpd mak now T . T
bila ayah nak tidur je aku tendang ayah jatuh katil . HAHA .
itu lawak :3
mak kata , aku start rapat ngan ayah sebab mak kan selalu
bantai aku , and nnty ayah PROTECT .
haha :DD .
ni aku tyme kecik :3
haha . takdelah . aku tak comel macam ni
comel macam ni je

lol , seksi gellss . haha .
hah , telengkan sikit kpla kau :P
kay bai . dah guruh .
assalam :)




No comments:

Post a Comment