Tuesday 27 November 2012

TAK SUKALAH :/

assalam :)
yoohoo ~.~ hari ni gaduh ngan mak -.-
tak gaduh pun sebenarnya .
mak yang bebel2 ~ 
aku dengar jelah , nak lawan jadi anak derhaka lah pulak :3
no choice . tadah telinga
tabahkan hati , REDHA. LOL . haha .
mak bebel dan teruskn dengan bebel , aku buat tak dengar je ,
padahal bila mak bagi aku 'peluru berpandu'
aku rasa macam nak pulang 'BOM ATOM'
kat dia . haha . tapi takpe . sabar2 .
tapi tyme part dia nak masukkan angah , aku tak sanggup broo .
haih , sentap2 .
hurm , knpalah mak suka sangat compare aku ngan angah ?
dari kecik lagi : /
aku ada perasaan jugaklah . apa ? aku ni malas ?
abih tu yang aku sweep , vacuum ,
basuh pinggan , lipat baju dan etc tu namanya apa ?
kadang2 aku pun KONFIRUS ngan mak ni ,
dia nak apa lagi drpd aku sbnrnya ?
penatlah macam ni . arghhh ~ 
tensionnya . kadang2 tahap kesabaran aku ni pun ada maksima jugak .
pastuh nak kait2 ngan STF knpa ?
"kau gi sana pun tak guna bla bla bla "
tak yah kutuk sekolah , sayang kot sekolah ^_^
haha . alahai , mak ,
mak tau tak , klau adik ni tak gi STF tu ntah jadi PENGKID adik ni tau ?
haha , so ,
mak jngan cabar aku . jngan cabar aku untuk kmbali ke
rupa asal aku :)
sebab kali ni kalau aku transform lagi skali ke arah JANTAN .
maybe dah takde ruang lagi 
untuk aku berubah (Y). aku dah elok2 
jadi perempuan wanita melayu terakhir nak suruh aku jadi JANTAN balik ,
haha . tapi bila pikir balik , aku takut pulak :D
takut Allah marah .
and aku takut nnty aku akan kembali HEARTLESS ngan mak aku 
macam dulu . n . n
alahai . kay2 aku nak sambung jadi wanita melayu terakhir ,
gi tolong mak masak jap :P
heh , dah ar . kbai , assalam :)

No comments:

Post a Comment